loading...
آموزش کامپیوتر | علم کامپیوتر
تبلیغات

https://rozup.ir/view/1813141/C4ALLBANEER.IR.gif

http://up.skinak.ir/view/1136449/ADS1.png

http://uupload.ir/files/g5yp_tolooesobh.gif

آخرین ارسال های انجمن
مهدی حسینی بازدید : 180 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

محافظت از محتوای فایل های فشرده در برابر تغییرات تصادفی

برای این که محتویات داخلی فایل ها در درون یک فایل فشرده به دلیل عوامل تصادفی تغییر نکند و اطلاعاتی به آن اضافه و یا کم نشود، برنامه ی WinRAR قابلیتی برای کاربران ارائه داده است که بتوانند فایل های فشرده ی خود را غیر قابل تغییر نمایند. البته این کار مانع از بازگشایی فایل فشرده نمی شود.

 

 

 

http://up.pcscience.ir/view/1028012/co1991_294807_df2e179b2d462df7cd176d13133ba96e.jpg

 

 

 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

مهدی حسینی بازدید : 286 شنبه 14 آذر 1394 نظرات (0)

انتخاب همزمان چند فایل  در ویندوز

 

بدون شک بار ها برای شما اتفاق افتاده است که بخواهید در میان تعداد زیادی فایل چند فایل را انتخاب کنید به طوری که دیگر فایل ها انتخاب نشوند. در این ترفند دو روش برای انتخاب فایل ها به شما آموزش می دهیم، روش اول که احتمالا شما از قبل با آن آشنایی دارید روش سخت، وقت گیر و ظریفی محسوب می شود و ممکن است حین انتخاب فایل ها با یک کلیک اشتباه کل فایل های شما از حالت انتخاب خارج شوند. اما روش دوم که موضوع اصلی این ترفند است روش بهتر و ساده تری است. حال ما هر دو روش را برای شما می نویسیم.

روش اول:

کلید Ctrl را پایین نگه داشته و یکی یکی روی فایل هایی که می خواهید انتخاب کنید کلیک کنید. در این روش فایل هایی که کمی تغییر رنگ داده اند فایل های انتخابی شما هستند.

مهدی حسینی بازدید : 265 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

نوار ابزار ورد حاوی تمام دستورات و کار های قابل انجام در محیط برنامه است این ابزار ها در هشت زبانه اصلی دسته بندی شده اند که با کلیک کردن روی نام هر زبانه، ابزار های زیر مجموعه آن به نمایش در می آیند.

ابزار موجود در هر زبانه هم بسته به نوع کاربرد به چند قاب تقسیم شده اند و نام هر قاب در زیر آن نوشته شده است. در سمت راست نام قاب، یک پیکان کوچک وجود دارد که با کلیک کردن روی آن، پنجره اصلی تنظیمات ظاهر می گردد.

حرفه ای های ورد برای افزایش سرعت اجرای دستورات، به جای استفاده از موس از کلید های میانبر استفاده می کنند. برای آشنایی با این قابلیت کلید Alt را فشار دهید تا حروف متناظر زبانه ها ظاهر شوند. در این حالت با فشار دادن کلید W زبانه View فعال می شود و روی هر یک از ابزار ها هم کلید میانبری برای اجرای ان دستور معرفی می گردد.

مهدی حسینی بازدید : 226 چهارشنبه 11 آذر 1394 نظرات (0)

تاریخچه اندروید

اندروید تاریخچه جالبی دارد و با دقت در آن می توان مسیر آینده و چشم انداز آن را متصور شد. رویداد های کلیدی در چند سال اخیر را می توان به ترتیب زیر بر شمرد:

۲۰۰۵، گوگل شرکت اندروید را خریداری نمود. دنیا بر این باور بود که gPhone به زودی معرفی خواهد شد.

برای مدتی همه چیز به آرامی پیش می رفت.

۲۰۰۷، اتحادیه Handest Open شکل گرفت و اندروید بطور رسمی اپن سورس شد.

،۲۰۰۸ نسخه SDK1.0 اندروید منتشر شد. در فاصله کوتاهی پس از آن ، گوشی G1 ساخت کمپانی HTC با همکاری T-Mobile به بازار معرفی شد.

۲۰۰۹ ، سال تکثیر دستگاه های اندرویدی بود. و نسخه های جدید آن منتشر شدند:

Cupcake (Android1.5)

 


Donut (Android 1.6)

 

 

 

    Eclair (Android ۲.۰ و Android 2.1)

 

در این سال بیش از ۲۰ نوع دستگاه اندروید را اجرا می کردند.

۲۰۱۰، اندروید پس از BlackBerry به عنوان دومین پلتفرم گوشی هوشمند در دنیای تجارت شناخته می شد Froyo (Android 2.2)  منتشر شد و تا آن سال بیش از   ۶۰نوع دستگاه از اندروید استفاده می کردند.

 

 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

مهدی حسینی بازدید : 218 چهارشنبه 11 آذر 1394 نظرات (0)

 

امنیت اطلاعات

 

نرم افزار

Steganos Privacy Suit

 

 

 

 

 

 

تا کنون تصور کرده اید که اگر مثلا عکس های خانوادگی شما روی اینترنت پخش شود چه حالی خواهید داشت؟ تا کنون به این فکر کرده اید که این همه فیلم های خانوادگی چطور بین مردم دست به دست می شود  و خیلی ها در نتیجه آن درگیر مشکلات بسیار جدی می شوند؟ تاکنون توجه کرده اید اگر فایل های خصوصیتان به دست افراد ناباب بیفتد چه خطراتی شما را تهدید می کند؟

اگر بخواهید کامپیوترتان را برای تعمیر به مراکز خدماتی ناشناخته ببرید چه می کنید؟ آیا همه اطلاعات را از روی هارد دیسک پاک می کنید؟ برای اینکه همه این نگرانی ها و ابهامات را از ذهن خود دور کنید با ما همراه شوید....

شرکت های تولید کننده نرم افزار های امنیتی توانسته اند با تولید نرم افزارهای امنیتی بخشی از نگرانی هایی که‌ در بالا به آنها اشاره شد را برطرف نمایند Steganos یکی از شرکت های نرم افزار های امنیتی است که محصولات متفاوت و قدرتمندی را در زمینه های مختلف امنیتی و به اصطلاح Security & Privacy عرضه نموده است.

بسته ی امنیتی مشهور و قدرتمند این شرکت تجت عنوان Security Suite Steganos مجموعه کامل از ابزار های امنیتی در زمینه های امنیت اطلاعات ، امنیت در مقابل نرم افزارهای مخرب ، امنیت فعالیت ها و ... است.

نرم افزار Security Suit Steganos شامل اکثر راه های ممکن برای رمزگذاری و مخفی کردن اطلاعات است. این نرم افزار امکاناتی چون پشتیبانی کامل از فایل های آفیس ، قفل کردن اطلاعات ، پاک کردن فایل بدون کوچکترین شانس بازیابی ، کار با دیسک های رمز نگاری شده مجازی، تمیز کردن تاریخچه ، پشتیبانی از انواع ایمیل و نرم افزارهای مربوطه ، موتورهای جستجو ، کوکی ها ، Cache و ... را به ارمغان می آورد.

 

 نصب و آشنایی با محیط نرم افزارSecurity Suit  Steganos 

ابتدا فایل Steganos Privacy Suit.EXE دبل کلیک می کنیم. اولین پنجره از عملیات نصب ، نمایش داده می شود. در این پنجره روی دکمه Next کلیک می کنیم.

در پنجره بعدی نیز روی دکمهAgree   کلیک میکنیم تا به پنجره بعدی برویم.

در این پنجره مسیر نصب نرم افزار را می توانیم تعیین کنیم . ما این قسمت را بدون تغییر گذاشته و روی Install کلیک میکنیم تا عملیات نصب به پایان برسد.

بعد از پایان نصب، پنجر ه ای ظاهر می شود در این پنجره  روی Finish کلیک کرده و منتظر می مانیم تا سیستم ریست شود . و عملیات نصب به درستی انجام شود.

 

 

 

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید...

مهدی حسینی بازدید : 284 چهارشنبه 11 آذر 1394 نظرات (0)

 

تغییر رنگ و تصویر پس زمینه مترو

اگر ویندوز ۸.۱ را خودتان نصب نکرده اید و یا هنگام نصب ویندوز نتوانسته اید رنگ دلخواه خود را برای محیط مترو انتخاب کنید نگران نباشید!

چرا که ما در این ترفند روشی را برای تغییر رنگ محیط مترو به شما آموزش می دهیم . همچنین می توانید یک تصویر دلخواه به عنوان پس زمینه محیط مترو انتخاب کنید.

برای این کار با فشردن کلید Win از صفحه کلید و یا کلیک روی لوگوی ویندوز در قسمت سمت چپ و پایین دسکتاپ وارد محیط مترو شوید .

 

 

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید...

مهدی حسینی بازدید : 232 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (0)

آموزش ورد ۲۰۱۰ شخصی سازی محیط

 

 

 

بسته با نوع کاری که با ورد انجام می دهید ، می توانید محیط برنامه را مطابق نیازتان تغییر داده و اصطلاحا آنرا Customize یا شخصی کنید . برای تغییر در آیکن های نوار دسترسی ، روی مثلث انتهای آن کلیک نمایید . و گزینه های دلخواه را تیک بزنید. با تیک زدن عبارت  BelowShow نوار دسترسی زیر نوار ابزار نمایش داده می شود.

 

 

برای ظاهر کردن خط کش های افقی و عمودی کنار صفحه که میزان حاشیه ها یا تو رفتگی ها را نشان می دهند ، در زبانه View گزینه Ruler را تیک بزنید.

 

 

محیط ورد ۲۰۱۰ در حالت پیش فرض سیاه رنگ است.برای تغییر رنگ محیط برنامه ومشاهده سایر قابلیت های شخصی سازی ،روی زبانه File کلیک نموده وگزینه options را انتخاب کنید.

 


به ادامه مطلب مراجعه کنید...

تعداد صفحات : 16

درباره ما
به سایت آموزش کامپیوتر | علم کامپیوتر خوش آمدید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 70
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 5,004
  • بازدید کلی : 490,604
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    http://up.pcscience.ir/view/2021487/MegaTech_929960.gif

    http://up.skinak.ir/view/1136334/2_118358.gif

    http://www.1000charge.com/gifbanner/1000Charge-120.gif

    http://up.pcscience.ir/view/1028009/ads2_0153273ef55abc7b4f17a5dead4fa9dc.png

    الکسا